Prøv en varmepumpeaftale og få en hængekøje med i købet

 Få fast service til din varmepumpe

    • Din varmepumpe bliver efterset og indstillet.

    • Du får en bedre varmeøkonomi.

    • Din varmeinstallation bliver vedligeholdt og virker optimalt.

    • Du får besøg af en af vores lokale, kvalitetssikrede servicepartnere, når det er tid til dit serviceeftersyn.

    • Og så får du en hængekøje efter det første eftersyn - lige til at slappe af i
 

 Hvilken serviceaftale skal jeg vælge?

Du har mulighed for at vælge mellem et årligt serviceeftersyn eller et eftersyn hvert andet år. Begge dele koster 1.449 kr. pr. gang.

 

De fleste luft-til-luft varmepumper har behov for eftersyn hvert andet år. Indeholder din varmepumpe mere end 1 kg kølemiddel skal du dog have eftersyn hvert år.

 

Skal vi komme ved driftstop?

Det kan være en god idé med udkaldsdækning. Så kommer vi hvis varmepumpen holder op med at fungere.

 

Det koster 605 kr. pr. år og bemærk, at har du en to-årig aftale, så bliver det 1.210 kr. Det er stadig kun 1,66 kr. om dagen, for at du kan være helt tryg i din nye hængekøje.

 

Oplever du et driftstop, ringer du til os, og så sender vi en servicepartner inden for kort tid.

 

Bemærk, at udkaldsdækning først træder i kraft, når det første serviceeftersyn er udført.

 

Du kan også ringe til os på 70 33 10 22, så hjælper vi dig gerne.

 

Bemærk: Vi tilbyder kun serviceaftaler på varmepumpemærker, som er optaget på Energistyrelsens varmepumpeliste. Du kan se om din varmepumpes producent er med på listen her: http://sparenergi.dk/forbruger/vaerktoejer/varmepumpelisten (Den specifikke model behøver ikke være på listen, blot producenten – f.eks. Panasonic, Bosch etc.).

 Bestil serviceaftale

 Det er en god idé at kigge på "Hvilken serviceaftale skal jeg vælge?" lidt længere nede på siden.

 ​Værd at vide om varmepumpeservice

 

Når du bestiller en serviceaftale til din varmepumpe, får du enten et hovedeftersyn en gang om året eller hvert andet år. 

 

Hovedeftersynet indeholder kontrol af: 

  • rør og samlinger
  • driftstryk
  • trykovervågningssystem
  • eventuel frostsikringsvæske og kølemiddeltype
  • frysepunkt.

Du får også en efterfyldning, hvis der er behov for det. Efter hvert serviceeftersyn får du også en besøgsrapport, så du kan se, hvad der er gjort.

  

Se leveringsbetingelser (pdf)

 Værd at vide om udkald ved driftstop

Har du driftstop, så ringer du til os, og vi får sat gang et udkald.


Udkald udføres fra 1. oktober til 30. april fra kl. 07.30 til kl. 20.00 alle ugens dage.

 

Fra 1. maj til 30. september udføres udkald mandag – torsdag fra kl. 07.30 til kl. 13.00.

 

Der tages forbehold for helligdage, men du kan stadig ringe døgnet rundt.